26 Ocak 2014 Pazar

Riccardo Tisci'den Özel Nike





















Givenchy’nin Kreatif Direktörü Riccardo Tisci’nin Nike ile bir işbirliği yapacağı Ocak başında duyurulmuştu.
Ancak düne kadar bu işbirliğinden nasıl bir sonuç çıkacağını bilmiyorduk.
Dün yapılan açıklama ve tanıtım bu merakımızı sona erdirdi... Toplamda Nike’ın ünlü serisi Air Force 1’ı temel alarak 4 farklı basketbol ayakkabısı tasarlayan Tisci’nin imzasını taşıyan ilk model beyaz deri. 
Bilekli ve bileksiz versiyonları bulunan ayakkabının diz yüksekliğinde olan ve daha cesur moda severlere hitap eden bir versiyonu daha var.
 Tisci, tasarladığı model için ‘Kesinlikle orijinal ama aynı zamanda da oldukça uluslararası! Çok fazla seyahat ediyorum ve ayaklarında Air Force 1 olan birçok insan görüyorum. Onların hepsinin farklı bir yorumu var. Ben de buradan yola çıkarak Air Force 1’ı bu kadar özel yapan ne diye düşündüm. Bu özelliği alıp kendi yorumuma katmak istedim! Benim için Air Force 1’ın cinsiyeti yok. Sadece bir şehri ifade etmiyor. Bir tek stile de ait değil. Çoğunluk karar veriyor. Bu da son derece demokratik!’ 
Eh bu yorum bile ayakkabının peşine düşmek için yeterli değil mi? 
Nike’ın R.T. Air Force 1 adını verdiği koleksiyonun 2014 baharında iki farklı lansmanı yapılacak. Her modelin bileksiz, bilekli ve diz boyu versiyonları olacak. Nikelab.com’un yanı sıra seçkin butiklerde satışa sunulacak ayakkabının tanıtımı yapılan beyaz versiyonuna 1 Mart’tan itibaren siyah versiyonuysa 1 Nisan’dan itibaren kavuşabileceğiz.

0 yorum:

Yorum Gönder