23 Ocak 2014 Perşembe

BRITISH COUNCIL’DAN MODAYA DESTEK
























Moda tasarımı konusunda eğitim veren kuruluşlar için şimdi önemli bir fırsat var!
FEED-in iş birlikleri yarışması ve British Council’in ortak projesine istinaden Birleşik Krallık ve Türkiye’deki moda tasarımı ve yönetimi konusunda eğitim veren meslek yüksek okullarına destek sağlanacak.
Tam 5000 İngiliz Sterlini değerindeki desteği alabilmek için öncelikle bir proje hazırlamak gerekiyor. Aşağıda kimlerin nasıl katılabileceği konusundaki tüm detaylarını bulabilirsiniz. Organizasyonda amaç Birleşik Krallık ve Türkiye'de yer alan eğitim kurumları ve iş verenler arasında bir iş birliği geliştirilmesi. Ayrıca moda tasarımı öğrencileri ve genç girişimciler için mesleki gelişime yönelik ortak bir programa zemin sağlamak.
Kimler başvurabilir?
Başvuruları eğitim kurumları yapıyor. Bu kuruluşların moda ve tekstil tasarımı ve yönetimi ve ilgili alanlarda eğitim vermesi gerekiyor. Özetle:
- Yükseköğretim kurumları bünyesinde yer alan Meslek Yüksek Okulları, 
- Üniversiteler bünyesinde mesleki eğitim veren Güzel Sanatlar Fakülteleri,
- Bağımsız meslek yüksekokulları başvuruda bulunabiliyor.
Nasıl başvurabilirim?
Öncelikle eğitim kurumunun ilişkin profil formunu doldurup e-mail ile British Council’e ulaştırması gerekiyor. 
Bu aşamadan sonra bütün profiller British Council websitesine yükleniyor. Böylece kurumların iş birliği yapabilecekleri potansiyel ortakların bilgilerine ulaşması, incelemesi ve kendileriyle iletişime geçmesi mümkün oluyor. 
Buradan sonra başvuruda bulunan kurumlar, iş birliği yapabilecekleri diğer kuruluşlarla kendileri irtibata geçiyor. Olası iş birliğine dair prensip anlaşmasına vardıktan sonra ortak program önerileri toparlanıyor. Bunlar bağımsız bir kurul tarafından değerlendiriliyor. 
Başvuru takvimi
 Profil formlarını doldurmak için son gün: 7 Şubat 2014
Ortak program önerilerinin teslimi için son gün: 28 Şubat 2014
Değerlendirme: 3-7 Mart 2014’te yapılacak.
Kazanan projeyse 10 Mart 2014’te açıklanacak. 
Eminiz ki birçok sorunuz olacaktır. Daha detaylı bilgi edinmek için 
Hande Diker (hande.diker@britishcouncil.org.tr) ile iletişime geçebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder